padaj silo i nepravdo

subota, 25.03.2006.

Zapisujem svaki dan kaj trebam napraviti toga dana.
Kupila sam prije par mjeseci neki šareni notezić kojeg sad rabim umjesto rokovnika jer je malenog formata pa ga stalno imam u torbi. Jer se sjetim sto trebam napraviti u rana doba I na raznim mjestima, pa prijasnje nezapisivanje ili papirići nisu funkcionirali.Jerbo bi zaboravila ili izgubila papiriće. Sad zapisujem drito u notez I puno sam učinkovitija,
Vikendom stvari zapisujem na papir I onda ga držim na kuhinjskom stolu.i osjećam se vrlo zadovoljno kad prekrižim većinu liste. Danas sam u duhu brige o samoj sebi koja vlada već nešto dana zaključila da sam neka opako u glavi bolesna osoba I da bi vikendom trebalo odmarati. Te sam na kraj liste napisala: Odmarati se.
Došlo je predvečer do kad sam napravila više manje sve kaj sam tebala( osim pranja prozora što nisam učinila od kad sam uselila u stan, dakle negdje godinu I pol. No ionako ne želim gledati kroz prozore te na istima imam ili rolete ili već nešto da ne vidim ni prozor ni kroz prozor.Ali mislim da bi mi energija u stanu bila puno zdravija I protočnija da ih operem te ću to zato učiniti.jedan dan) I kaj mi se dalo te došla do naznačenog- odmarati se.
I nisam znala kako. I još uvijek ne znam.
- 23:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>